Biz şunlarız:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belçika
E-posta adresi: [email protected]
KDV Numarası: BE0549896463
Web mağazamızdan siz Tüketici olarak (sadece ticari olmayan amaçlar için, pazara sunulan bir mal veya hizmeti satın alan veya kullanan her doğal kişi) tekliflerimizden herhangi birini kabul ettiğinizde, şartlar ve koşullarımız uygulanır.
Åland Adaları, Amerikan Samoası, Bangladeş, Bonaire, St. Eustatius ve Saba, Brezilya, Britanya Hint Okyanusu Toprakları, Britanya Virgin Adaları, Christmas Adası, Cocos Adaları, Cook Adaları, Kosta Rika, Falkland Adaları, Filipinler, Guam, Heard ve McDonald Adaları, Man Adası, İsrail, Cayman Adaları, Libya, Fas, Marshall Adaları, Morityus, Mikronezya, Kuzey Kore, Solomon Adaları, Suriye, Tayland, Turks ve Caicos Adaları, Birleşik Devletler Küçük Dış Adaları, Birleşik Devletler Virgin Adaları, Birleşik Arap Emirlikleri, Vietnam, Güney Afrika, Güney Georgia ve Güney Sandwich Adaları dışında dünya çapında teslimat yapıyoruz. Bu ülkelerin herhangi birinde bir teslimat adresi sunarsanız, siparişinizi reddetme hakkımız saklıdır.
Sipariş verebilmek için 18 yaşından büyük olmalısınız. 18 yaşından küçükseniz, siparişinizi bir ebeveyn veya yasal vasi aracılığıyla vermeli... doğru bir değerlendirme yapabilmeniz için yeterince ayrıntılıdır. Grafikleri kullanıyorsak bunlar sunulan malların ve/veya hizmetlerin gerçek yansımasıdır. Açık bir şekilde hata yapmışsak size teslim etme zorunluluğumuz yoktur.
Siparişiniz siparişinizi postayla onayladığımız ve kredi veya banka kartlarıyla yapılan ödemeniz kartınızın düzenleyicisinden onay aldığımızda tamamlanmış ve aramızdaki sözleşme kesinleşmiş olur...
Teklifimizin yalnızca belirli bir süre için veya belirli koşullara tabi olduğunu açıkça belirtiyoruz.
Satış sürecimizin yanı sıra size sattığımız ürünleri de olabildiğince tam ve doğru bir şekilde açıklıyoruz. Açıklama
Bizden mal satın aldığınızda, malı teslim aldığınız veya sözleşmenin sonuçlandığı tarihten itibaren 30 gün içinde malları tutmama kararı alabilirsiniz. Bu durumda, siparişinizi herhangi bir ceza ödemeden ve herhangi bir neden göstermeksizin iade edebilirsiniz (bunun maliyeti size aittir). İade edilen siparişinizi aldığımız veya iade niyetinizi belirttiğiniz tarihten itibaren 14 gün içinde, satın alma için kullandığınız aynı ödeme yöntemiyle tam satın alma fiyatını size geri ödeyeceğiz. Ek teslimat seçenekleri gibi seçimler yaparak yapılan harcamalar iade edilmez.
2. Cayma hakkı, kişiselleştirilmiş ürünler için geçerli değildir
3. Dolayısıyla malların iade masrafları size aittir. İade masraflarını önceden hesaplamak mümkün değilse, masrafları size bildireceğiz. Malları posta yoluyla iade etmek mümkün olmadığında, malları sizden ek bir ücret talep etmeden alacağız. İade edilen malları veya malları iade ettiğinizi gösterene kadar ödemeyi reddedebiliriz. Hangi durum önce gerçekleşirse.
4. Teslimattan sonraki ilk 14 gün içinde siparişi ve ambalajı büyük bir özenle ele almanızı bekliyoruz. Yukarıda açıklandığı gibi malları iade etmek istiyorsanız, malların tutulup tutulmayacağını değerlendirmek için ihtiyaç duyduğunuz kadar açıp kullanabilirsiniz. İade edilen mallar test edilebilir ancak kullanılamaz. Malları iade ederken, tüm teslim edilen aksesuarları da iade etmeli ve mümkünse malları orijinal durumlarına ve ambalajlarına göre ve aşağıda listelenen talimatlarımızı dikkate alarak iade etmelisiniz.
5. Paketinizi posta veya kurye aracılığıyla iade edebilirsiniz.
6. Hizmetlerin teslimi durumunda veya malların teslimi durumunda cayma hakkınızı hızlı ve doğru bir şekilde kullanabilmek için, sipariş numaranızı içeren bir e-posta gönderebilirsiniz. Size cayma hakkınızın onayını bir e-posta ile göndereceğiz.
Teklifimizde belirttiğimiz süre boyunca fiyatlarımız değişmez, ancak KDV oranlarındaki değişikliklerden kaynaklanan fiyat değişiklikleri hariçtir.
Fiyatlarımız tüm vergileri, KDV'yi ve tüm diğer harçları içerir. Bu nedenle, hiçbir zaman hoş olmayan sürprizlerle karşılaşmazsınız. Ancak satın alma fiyatının üzerine nakliye masraflarını eklemeye karar verebiliriz. Bu durumda, kesin siparişi vermeden önce sizi her zaman bilgilendiririz. Durum böyleyse, siparişinizi kesin olarak onaylamadan önce sizi bilgilendiririz.
Yalnızca web sitemiz üzerinden belirtilen ödeme yöntemleriyle önceden ödeme kabul ediyoruz.
Kişisel verilerinizin güvenliğini ve güvenli online ödemeyi garanti altına almak için, işlem verileri yalnızca SSL teknolojisiyle şifrelenmiş olarak iletilir. SSL ile ödeme yapmak için özel bir yazılıma ihtiyacınız yoktur. Tarayıcınızın alt durum çubuğunda “kilit” simgesiyle güvenli bir SSL bağlantısını tanıyabilirsiniz.
Ürünlerimizin siparişinize uygun olduğunu ve satın alırken sahip olabileceğiniz normal beklentileri, ürünün özelliklerini göz önünde bulundurarak karşıladığını garanti ederiz. Ayrıca mallarımızın sipariş verdiğiniz anda geçerli olan tüm yasalarla uyumlu olduğunu garanti ederiz.
Bir tüketici olarak, bizden satın aldığınız mallar siparişe uygun değilse yasal olarak 2 yıllık bir garantiye sahipsiniz. Bu süre zarfında ve yasal sınırlar dahilinde, yasal garanti kapsamındaki kusurlu malların ücretsiz değiştirilmesi veya onarımı için sağlarız.
Mümkün veya makul olduğu ölçüde, değiştirme veya onarım arasında seçim yapma hakkına sahipsiniz. Yalnızca değiştirme veya onarım aşırı derecede zor veya imkansızsa veya makul bir süre içinde teslim edilemiyorsa, indirim talep etme veya satış sözleşmesini feshetme hakkınız vardır.
İlk altı ay içinde her durumda garanti hakkını talep edebilirsiniz. Sonrasında, mallardaki kusurların anormal kullanım nedeniyle oluşmadığını kanıtlamanız gerekir.
1. Tüm mallar ve hizmetler, sipariş verirken tarafınızdan sağlanan adrese teslim edilir.
2. Bir ürün stokta varsa, belirlenen teslim süresi içinde teslimat adresine teslim edilir. Bir ürün web mağazamızda stokta yoksa, ürün tekrar stokta olduğunda siparişiniz gönderilir. Sipariş onayınızda teslimat süresi hakkında bilgi verilir.
3. Teslimat, nakliye ülkenize bağlıdır. Ülkeniz için tahmini teslim sürelerini görmek için buraya tıklayın. Satın almanızın nihai teslimatı, siparişi verdikten sonra 30 gün içinde gerçekleşir.
4. Zamanında teslim edemezsek, teslimat süresinin sonuna kadar sizi her zaman bilgilendireceğiz. Eğer yapmazsak, siparişinizi ücretsiz iptal edebilirsiniz. Bu durumda, sözleşme feshinden sonra 30 gün içinde ödemenizi iade edeceğiz.
5. Malların ve hediye çeklerinin sevkiyatı her zaman bizim riskimiz altındadır. Bu nedenle, taşıma sırasında kaybolan mal endişesi taşımanıza gerek yoktur. Ancak, teslim aldıktan sonra 30 gün içinde malları iade etmeyi tercih ederseniz, taşıma size ait olacaktır.
6. Taşınma sırasında hasar gören, teslimat notunda belirtilen mallara uymayan veya sipariş ettiğiniz mallara uymayan mallar varsa, bunu mümkün olan en kısa sürede ve her durumda teslimattan sonra 3 gün içinde bildirmeniz gerekir. Daha sonra, malları teslimattan sonra 14 takvim günü içinde geri göndermelisiniz.
7. Şirket tarafından atanan taşıyıcının geç teslimatı veya teslimat yapmaması nedeniyle yaşanan herhangi bir dolaylı zarardan sorumlu tutulamayız. Bu gibi durumlarda, sorumluluğumuz, müşteri tarafından alınmadığı belirlenen malların değeri ile sınırlıdır.
1. Tüketici, belirli bir süre için yapılan sözleşmeyi her zaman, kararlaştırılan fesih kurallarına uyarak ve en az bir ay önce bildirimde bulunarak sona erdirebilir.
2. Belirli bir süre için yapılan sözleşmelerin süresi maksimum iki yıldır.
3. Belirli bir süre için yapılan mal satışı sözleşmesi, Tüketici tarafından harekete geçilmediği durumda Uzaktan Sözleşmenin uzatılacağını belirtiyorsa, sözleşme belirsiz süreli bir sözleşme olarak devam eder ve en az bir ay önce bildirilmesi gerekir.
4. Şirket ile Tüketici arasında belirli bir süre için hizmet sunumu sözleşmesi yapıldıysa ve sessiz yenilenme hükmü içeriyorsa, bu hüküm ilk sayfanın ön yüzünde, kalın harflerle ve metinden ayrı bir çerçeve içinde yer alır.
4. Bu hüküm, sessiz yenilenmenin sonuçlarını içerir; bunlar arasında özellikle feshedilme ile ilgili bir sonraki paragrafın hükümleri ve Tüketici tarafından sessiz yenilenmeye karşı çıkmanın son mümkün tarihi ve bu muhalefetin nasıl bildirileceği yer alır. Tüketici, belirli süreli bir hizmet sözleşmesinin sessizce yenilenmesinin ardından, herhangi bir zamanda ve herhangi bir tazminat ödemeden, sözleşmeyi feshedebilir, bunun için maksimum iki ay önceden bildirimde bulunması gerekir.
Mücbir sebep durumunda, yükümlülüklerimizi yerine getirme zorunluluğumuz bulunmamaktadır. Bu durumda, yükümlülüklerimizi mücbir sebep durumunun süresi boyunca askıya alabilir veya sözleşmeyi tamamen feshedebiliriz.
Mücbir sebep durumları, yükümlülüklerimizin tamamen veya kısmen imkansız hale gelmesine sebep olan, irademiz dışı ve kontrolümüz dışındaki tüm durumları içerir. Bu tür durumlar arasında grevler, yangın, enerji tedariki veya telekomünikasyon ağlarının veya iletişim sistemlerinin kesilmesi, web mağazasının geçici olarak kullanılamaz hali, tedarikçilerin veya diğer üçüncü tarafların geç teslimatı veya teslimat yapmaması vb. durumlar bulunmaktadır.
Web sitemiz, logolarımız, metinlerimiz, fotoğraflarımız, isimlerimiz ve genel olarak tüm iletişimlerimiz, bize veya tedarikçilerimize veya diğer hak sahiplerine ait olan fikri mülkiyet hakları ile korunmaktadır.
Bu maddede açıklanan fikri mülkiyet haklarını kullanmak ve/veya değiştirmek yasaktır. Dolayısıyla, örneğin çizimleri, fotoğrafları, isimleri, metinleri, logoları, renk kombinasyonlarını vb. iznimiz olmadan kopyalamak veya çoğaltmak yasaktır.
Müşteri, gizlilik haklarını, reklam haklarını, fikri ve/veya sınai mülkiyet haklarını veya benzer hakları ihlal edebilecek hiçbir malzemeyi kullanamaz. Gizlilik haklarının sahibinin izni olmaksızın kullanılan herhangi bir malzeme için MonkeyMonkey bvba hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Müşterilerimizin tamamen memnun olmalarını umuyoruz. Yine de, hizmetlerimizle ilgili şikayetleriniz varsa, lütfen tereddüt etmeden [email protected] adresinden bizimle iletişime geçin. Şikayetinizi en geç 7 gün içinde ele alacağız.
Müşterilerimizle yaptığımız tüm sözleşmeler, müşterilerimizin ikametgahı ne olursa olsun, yalnızca Belçika yasalarına tabidir. Bu tür sözleşmelerden kaynaklanan veya bunlarla bağlantılı ihtilaflar yalnızca Belçika mahkemelerinin yetkisindedir. Uluslararası yasaların uygulanması durumunda, mevcut şartlar ve koşulların yorumu öncelikli olarak Belçika Ticaret Kanunu Kitabı VI'ya göre yapılacaktır.
Tüketici anlaşmazlıklarının mahkeme dışı çözümüne yönelik Alternatif Uyuşmazlık Çözümü önlemi olarak, Federal Tüketici Hakem Heyeti, tüketici şikayetlerinin alınması için atanmıştır. Hizmet, şikayetinizi doğrudan ele alacak veya şikayetinizi uygun hizmete yönlendirecektir. Federal Tüketici Hakem Heyeti ile bu bağlantı üzerinden iletişime geçebilirsiniz: https://www.mediationconsommateur.be//en
Sınır ötesi ihtilaflar durumunda, Avrupa Birliği'nin “Online Uyuşmazlık Çözümü” platformu şu bağlantı üzerinden ulaşılabilir: https://ec.europa.eu/odr
Müşterilerimizi dinleyin
83%
|
19051
|
||
9%
|
2150
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
764
|
Andy
DoğrulanmışNice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.
Ashley
DoğrulanmışEsta perfecto y noo la kito para nadaaa
Rebeca
DoğrulanmışA capa veio muito linda e não demorou muito.
Mgenny
DoğrulanmışBir sorunuz mu var? Pazartesi'den Cumartesi'ye kadar bana ulaşabilirsiniz.
E-posta adresinizi aşağıya yazın ve bir indirim kodu alın
E-posta adresi doğru değil
Kodunuz:
It looks amazing