Memnun değilim! Ne yapabilirim? Hizmetimizden memnun kalmadığınız için üzgünüz. En katı e-ticaret yasal yönergelerini takip etmek için çok çalışıyoruz. Eğer sorununuzu bu sıkça sorulan sorularla çözemiyorsanız lütfen [email protected] adresinden bize ulaşın.
Siparişimin durumuna nasıl bakabilirim? Siparişinizin durumunu buradan kontrol edebilirsiniz.
Siparişimi almadım! Soyuldum mu!? Evet! Hayır, tabii ki de... Sadece şaka yapıyoruz. Siparişinizi gönderdikten sonra iş ortaklarımızın üstlerine düşenleri yapacaklarına güveniyoruz. Ne yazık ki, bazen bir paketi kaybolabilir veya yanlış adrese teslim edilebilir. Siparişinizin gecikme olmadan ulaşması için gönderimden sonra 25 iş günü bekleriz. Bu bekleme süresi içinde siparişinizi almazsanız, siparişinizin kargoda kaybolduğunu kabul eder ve size bir çözüm sunarız.
Lütfen siparişinizi 25 iş günü içinde almadıysanız bize ulaşın.
Sipariş verdim. Şimdi ne olacak? Öncelikle: Siparişiniz için teşekkürler! Bundan sonra şu şekilde ilerleyeceğiz: Sipariş verdikten sonra siparişinizin durumu hakkında sizi güncelleyen iki e-posta alacaksınız. İlk e-posta siparişinizin onaylandığını belirtir. Siparişleriniz genellikle 48 saat içinde gönderilir. Diğer e-posta siparişinizin gönderildiğini onaylar.
Bu e-posta, siparişinizin özel teslimat detaylarını içerecektir.
Eğer hiçbir e-posta almadıysanız, lütfen kayıtlı olduğunuz e-posta adresinizin Spam / Çöp klasörünü kontrol edin.
Istediğiniz zaman buradan siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.
Çok sayıda kılıf satın almak istiyorum. Toplu indirim alabilir miyim? 10 adet kılıftan başlayan siparişler için toplu indirimler sunuyoruz. Tüm detaylara ve indirimlere B2B sayfasından bakabilirsiniz.
Satın aldığım ürün garanti süresi içinde bozuldu. Şimdi ne olacak? Tüm ürünlerimizde 6 aylık bir garanti süresi sunuyoruz. En iyi kaliteyi sunmaya çalışıyoruz. Satın aldığınız ürün bu süre içerisinde bozulursa, satın alınan ürünü ücretsiz olarak değiştiririz.
Böyle bir durum yaşanması halinde [email protected] adresinden bizimle iletişime geçin. Sorunun net bir fotoğrafını ve sipariş numaranızı ekleyin. Böylece size mümkün olan en kısa sürede bir çözüm sunabiliriz.
Fikrimi değiştirdim. Satın aldığım ürünü iade edebilir miyim? Evet, bunu yapabilirsiniz!
Satın aldığınız ürünleri teslim aldıktan sonra 30 gün içinde iade edebilirsiniz. Ancak bazı istisnalar bulunmaktadır:
İade edebileceğiniz ürünler:
Koleksiyonumuzdaki tüm kılıflar ve tüm aksesuarlar için 30 gün iade politikası sunuyoruz. Bu, satın aldığınız ürünü teslim aldıktan sonraki ilk 30 takvim günü içinde fikrinizi değiştirip ürünü iade edebileceğiniz anlamına gelir.
Satın aldığınız ürünler kullanılmamış ve aşınma belirtisi göstermiyorsa iade kabul edilir.
Lütfen müşterilerin, iade edilen ürünlerle ilgili tüm ücretleri karşılamakla yükümlü olduğunu unutmayın. İade paketleri, CaseCompany tarafından alınana kadar müşterinin sorumluluğundadır. İade ettiğiniz ürünler elimize geçtikten sonra 7 gün içinde tutarı tamamen iade edeceğiz.
Satın aldığınız ürünü iade etmek isterseniz lütfen [email protected] adresinden bizimle iletişime geçin veya AB vatandaşı iseniz bize Avrupa Modeli Para Çekme Formunu gönderin.
Önceden bizimle iletişime geçmeden yaptığınız iadeler kabul edilmeyecektir.
İade edilecek ürünleri sipariş numarası ile birlikte şu adrese gönderebilirsiniz:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belçika
İade edilemeyen ürünler:
Kişiselleştirilmiş ürünler için iade kabul etmiyoruz. Her bir kişiselleştirilmiş kılıf sipariş üzerine üretilir ve bu tür kılıfların tekrar satışını yapmamız mümkün değildir.
Siparişinize eklenen Takipli Kargo ve Hediye Paketi gibi ekstra seçenekler iade edilemez.
Siparişimi değiştirebilir veya iptal edebilir miyim? Maalesef bu mümkün değil. Siparişiniz onaylandıktan sonra hemen üretim ve gönderim sürecine başlarız.
Sipariş onayından sonra siparişinizle ilgili herhangi bir detayı değiştiremeyiz. Bu yüzden doğru teslimat adresini girdiğinizden ve doğru ürünü sipariş ettiğinizden emin olun.
Kendi görsellerimi yüklemek istiyorum. En iyi sonucu almak için hangi görüntü formatı ve çözünürlüğünü tavsiye edersiniz? Tasarım aracımız .jpeg ve .png formatlarını desteklemektedir. Telefon kılıfı için 2000×3000 piksel çözünürlüğü tavsiye ederiz. Laptop kılıfları ve iPad kılıfları için ise 4000×3000 piksel çözünürlüğü tavsiye ediyoruz.
Eğer görseliniz tasarım aracındaki ön izlemede bulanık veya pikselleşmiş görünüyorsa, basıldığında da muhtemelen bulanık ve pikselleşmiş olacaktır. Bu yüzden yüksek kaliteli görseller kullanmaya özen gösterin.
Kendi akıllı telefon kılıfımı tasarlamak istiyorum. Nasıl başlarım? Kendi telefon kılıfınızı tasarlama seçeneği sunma konusunda uzmanız.
Başlamak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
1. Cihazınızı Seçin.
200'den fazla cihaz için kılıf sunuyoruz. Buradan cihazınızı seçin. Mümkün olduğunca fazla cihaz sunmaya çalışıyoruz. Eğer telefonunuza uygun kılıfı bulamazsanız buradan bize bildirebilirsiniz.
2. Tasarlamak istediğiniz kılıf türünü seçin.
Akıllı telefonlar için her biri kendi özelliklerine, görünüşüne ve hissiyatına sahip 7 farklı seçeneğimiz var.
3. Tasarlamaya başlayın!
Bilgisayarınızdan veya sosyal medya hesabınızdan kendi görselinizi yükleyebilirsiniz. Bir kolaja en fazla 10 fotoğraf ekleyebilirsiniz. Kişisel bir metin veya bazı emojiler ekleyerek işlemi tamamlayabilirsiniz. Kontrol tamamen sizde!
Satın aldığım ürün garanti süresi içinde bozuldu. Şimdi ne olacak? Tüm ürünlerimizde 6 aylık bir garanti süresi sunuyoruz. En iyi kaliteyi sunmayı hedefliyoruz. Eğer bu süre zarfında satın aldığınız ürün bozulursa, satın alınan ürünü ücretsiz olarak değiştiririz.
Böyle bir durum yaşanması halinde [email protected] adresinden bizimle iletişime geçin. Sorunun net bir fotoğrafını ve sipariş numaranızı ekleyin. Böylece size mümkün olan en kısa sürede bir çözüm sunacağız.
Fikrimi değiştirdim. Satın aldığım ürünü iade edebilir miyim? Evet, bunu yapabilirsiniz!
Satın aldığınız ürünleri teslim aldıktan sonra 30 gün içinde iade edebilirsiniz. Ancak bazı istisnalar bulunmaktadır:
İade edebileceğiniz ürünler:
Koleksiyonumuzdaki tüm kılıflar ve tüm aksesuarlar için 30 gün iade politikası sunuyoruz. Bu, satın aldığınız ürünü teslim aldıktan sonraki ilk 30 takvim günü içinde fikrinizi değiştirip ürünü iade edebileceğiniz anlamına gelir.
Satın aldığınız ürünler kullanılmamış ve aşınma belirtisi göstermiyorsa iade kabul edilir.
Lütfen müşterilerin, iade edilen ürünlerle ilgili tüm ücretleri karşılamakla yükümlü olduğunu unutmayın. İade paketleri, CaseCompany tarafından alınana kadar müşterinin sorumluluğundadır. İade ettiğiniz ürünler elimize geçtikten sonra 7 gün içinde tutarı tamamen iade edeceğiz.
Satın aldığınız ürünü iade etmek isterseniz lütfen [email protected] adresinden bizimle iletişime geçin veya AB vatandaşı iseniz bize Avrupa Modeli Para Çekme Formunu gönderin.
Önceden bizimle iletişime geçmeden yaptığınız iadeler kabul edilmeyecektir.
İade edilecek ürünleri sipariş numarası ile birlikte şu adrese gönderebilirsiniz:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belçika
İade edilemeyen ürünler:
Kişiselleştirilmiş ürünler için iade kabul etmiyoruz. Her bir kişiselleştirilmiş kılıf sipariş üzerine üretilir ve bu tür kılıfların tekrar satışını yapmamız mümkün değildir.
Siparişinize eklenen Takipli Kargo ve Hediye Paketi gibi ekstra seçenekler iade edilemez.
Siparişimi değiştirebilir veya iptal edebilir miyim? Maalesef bu mümkün değil. Siparişiniz onaylandıktan sonra hemen üretim ve gönderim sürecine başlarız.
Sipariş onayından sonra siparişinizle ilgili herhangi bir detayı değiştiremeyiz. Bu yüzden doğru teslimat adresini girdiğinizden ve doğru ürünü sipariş ettiğinizden emin olun.
Durum sayfası siparişimin "Beklemede" olduğunu söylüyor. Bu ne anlama geliyor? Siparişiniz 'Beklemede' olarak görüldüğünde, genellikle bir sorun olduğu anlamına gelir. Bu durumda halihazırda sizinle iletişime geçmiş olabiliriz. Sizinle henüz iletişime geçilmemişse, lütfen [email protected] adresinden bizimle iletişime geçin.
Lütfen kaydolduğunuz e-posta adresinizin Spam / Çöp klasörünü kontrol ettiğinizden emin olun.
Siparişimin iptal edildiğini belirten bir e-posta aldım. Bu neden oldu? Sipariş, ödeme ile ilgili bir sorun olduğunda otomatik olarak iptal edilir. Sipariş verildikten sonra ödeme alınması çok uzun sürerse, sistemimiz siparişi otomatik olarak iptal eder.
Eğer siparişiniz isteğiniz dışında iptal edildiyse, lütfen [email protected] adresinden bizimle iletişime geçin.
Siparişimin durumunu nasıl kontrol edebilirim? Siparişinizin durumunu buradan kontrol edebilirsiniz.
Siparişi verirken kullandığınız e-posta adresinizi ve sipariş numaranızı girin ve siparişiniz hakkında en güncel bilgiyi alın.
Siparişimi almadım! Soyuldum mu!? Evet! Hayır, tabii ki de... Sadece şaka yapıyoruz. Siparişinizi gönderdikten sonra iş ortaklarımızın üstlerine düşenleri yapacaklarına güveniyoruz. Ne yazık ki, bazen bir paketi kaybolabilir veya yanlış adrese teslim edilebilir. Siparişinizin gecikme olmadan ulaşması için gönderimden sonra 25 iş günü bekleriz. Bu bekleme süresi içinde siparişinizi almazsanız, siparişinizin kargoda kaybolduğunu kabul eder ve size bir çözüm sunarız.
Lütfen siparişinizi 25 iş günü içinde almadıysanız bize ulaşın.
Teslimatta imza atmam gerekecek mi? UK/EU
Siparişiniz, Standart Kargo seçeneği ile posta kutunuza teslim edilecektir. Teslimat için imzanız gerekmez.
Takip edilebilir kargo seçeneği kullanılıyorsa teslimatta imzanız gerekecektir. Teslimat hizmeti geldiğinde evde bulunmak istiyorsanız, lütfen takip bilgilerinizi kontrol edin.
US/CAN/AUS
Teslimatta imzanız gerekecektir. Teslimat hizmeti geldiğinde evde bulunmak istiyorsanız, lütfen takip bilgilerinizi kontrol edin.
Takip kodum çalışmıyor. Şimdi ne yapmalıyım? Bazen takip kodunuz gönderildikten hemen sonra aktif olmayabilir. Gönderi onayını aldıktan sonra iki gün içinde takip bilgilerinizi hala göremiyorsanız lütfen [email protected] adresinden bizimle iletişime geçin.
Siparişimi takip edebilir miyim? Takipli Kargo seçeneği tercih edilen tüm siparişlerde takip sunuyoruz. Siparişinizi gönderdiğimizde tüm takip detaylarını içeren bir e-posta alacaksınız.
Maalesef yalnızca AB, ABD, Kanada ve Avustralya'daki gönderim adresleri için takipli kargo sunabiliyoruz.
Dünyanın çoğu ülkesine Standart kargo sunuyoruz.
Standart kargo seçeneğinde takip kodu yoktur.
Teslimat adresim AB dışında. İthalat vergisi ödemem gerekecek mi? Avrupa Birliği dışındaki bazı ülkeler, ithal edilen ürünler için ithalat vergisi, gümrük vergileri ve ilgili gümrük ücretleri gerektirebilir. Bu tutarlar, yaptığınız ödemelere dahil değildir. Böyle ücretler varsa, bu tutarlar teslimatın yapıldığı ülkenin gümrük ofisi tarafından belirlenir ve tahsil edilir. Ücretler hakkında daha detaylı bilgi edinmek için lütfen yerel gümrük ofisinizle iletişime geçin.
Kargonun teslim edilmesi ne kadar sürer? Standart Kargo için garanti bir teslimat süresi yoktur. Kargonuzun belirli bir tarihte size ulaşması gerekiyorsa, Takipli Kargo seçeneğini tercih etmenizi öneririz.
Aşağıdaki teslimat süreleri, posta hizmetinin gerektirdiği tahmini sürelerdir ve varış ülkesindeki gümrük işlem süresini içermez. Bazı durumlarda ülkenizin yerel gümrük ofisi, paketinizin gümrükten çekilmesi için ek belgeler ve süre isteyebilir ve bu da teslimatta daha fazla gecikmeye neden olabilir.
Resmi tatillerde ve yoğun dönemlerde gönderinizin işlenmesinde ve teslimatında bir miktar gecikme yaşanması mümkündür. Gümrük ve Posta Hizmetleri, yoğun günlerde (Alışveriş Fırsatları, Yılbaşı vb.) veya önemli günlerden önce (örneğin Sevgililer Günü) işlem / teslimat için ek zamana ihtiyaç duyabilir. Hedef ülkedeki resmi tatillerle ilgili ayrıntılar için lütfen yerel hükümetinizin internet sitesine bakın.
Country | Shipping type | Duration (business days) |
---|---|---|
Austria | standard | 4-5 |
Austria | express | 3-4 |
Australia | express | 6-7 |
Australia | standard | 12-15 |
Belgium | standard | 3-6 |
Belgium | express | 2-4 |
Bulgaria | standard | 5-8 |
Bulgaria | express | 3-6 |
Canada | express | 5-10 |
Canada | standard | 10-15 |
Switzerland | express | 3-5 |
Switzerland | standard | 4-6 |
Cyprus | express | 5-10 |
Cyprus | standard | 5-8 |
Czech Republic | standard | 5-8 |
Czech Republic | express | 3-4 |
Germany | standard | 3-5 |
Germany | express | 3-4 |
Denmark | express | 3-4 |
Denmark | standard | 5-8 |
Estonia | standard | 5-8 |
Estonia | express | 4-6 |
Spain | standard | 5-8 |
Spain | express | 3-6 |
Finland | express | 3-6 |
Finland | standard | 5-8 |
France | express | 3-4 |
France | standard | 4-6 |
Greece | express | 4-6 |
Greece | standard | 5-8 |
Croatia | express | 4-7 |
Croatia | standard | 5-8 |
Hungary | standard | 5-8 |
Hungary | express | 3-6 |
Ireland | standard | 5-8 |
Ireland | express | 3-6 |
Italy | express | 3-6 |
Italy | standard | 5-8 |
Lithuania | standard | 5-8 |
Lithuania | express | 4-6 |
Luxembourg | express | 3-4 |
Luxembourg | standard | 3-6 |
Latvia | standard | 5-8 |
Latvia | express | 4-6 |
Malta | standard | 5-8 |
Malta | express | 5-10 |
The Netherlands | express | 1-3 |
The Netherlands | standard | 3-4 |
Norway | standard | 5-8 |
Norway | express | 5-7 |
Poland | express | 3-6 |
Poland | standard | 5-8 |
Portugal | express | 3-6 |
Portugal | standard | 5-8 |
Romania | standard | 5-8 |
Romania | express | 3-6 |
Sweden | standard | 5-8 |
Sweden | express | 3-6 |
Slovenia | standard | 5-8 |
Slovenia | express | 3-6 |
Slovakia | express | 3-6 |
Slovakia | standard | 5-8 |
United States | standard | 5-7 |
United States | express | 4-6 |
Rest of the world | standard | 10 - 15 |
Ödeme sırasında bir şeylerin yanlış gittiğini düşünüyorum. Her şeyin yolunda olduğundan nasıl emin olabilirim? Ödemeyi aldığımızda sipariş onayınızı, kayıt olduğunuz adrese e-posta aracılığıyla hemen göndeririz. Eğer bizden bir e-posta almadıysanız ve hesabınızdan ücret kesildiyse lütfen [email protected] adresinden bizimle iletişime geçin.
Kayıt olduğunuz e-posta adresinizin Spam / Çöp klasöründe herhangi bir onay e-postası olup olmadığını kontrol ettiğinizden emin olun.
Siparişim için nasıl ödeme yapabilirim? PayPal, Kredi Kartı ve Banka Transferi gibi çeşitli ödeme seçeneklerini kabul ediyoruz.
Ödeme alındıktan sonra siparişi işleme alıp ürünü gönderiyoruz. Banka transferi ile ödeme yapmayı tercih ederseniz, siparişinizin işlenmesi biraz zaman alabilir.
Kendi görsellerimi yüklemek istiyorum. En iyi sonucu almak için hangi görüntü formatı ve çözünürlüğünü tavsiye edersiniz? Tasarım aracımız .jpeg ve .png formatlarını desteklemektedir. Telefon kılıfı için 2000×3000 piksel çözünürlüğü tavsiye ederiz. Laptop kılıfları ve iPad kılıfları için ise 4000×3000 piksel çözünürlüğü tavsiye ediyoruz.
Eğer görseliniz tasarım aracındaki ön izlemede bulanık veya pikselleşmiş görünüyorsa, basıldığında da muhtemelen bulanık ve pikselleşmiş olacaktır. Bu yüzden yüksek kaliteli görseller kullanmaya özen gösterin.
Kendi akıllı telefon kılıfımı tasarlamak istiyorum. Nasıl başlarım? Kendi telefon kılıfınızı tasarlama seçeneği sunma konusunda uzmanız.
Başlamak için aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
1. Cihazınızı Seçin.
200'den fazla cihaz için kılıf sunuyoruz. Buradan cihazınızı seçin. Mümkün olduğunca fazla cihaz sunmaya çalışıyoruz. Eğer telefonunuza uygun kılıfı bulamazsanız buradan bize bildirebilirsiniz.
2. Tasarlamak istediğiniz kılıf türünü seçin.
Akıllı telefonlar için her biri kendi özelliklerine, görünüşüne ve hissiyatına sahip 7 farklı seçeneğimiz var.
3. Tasarlamaya başlayın!
Bilgisayarınızdan veya sosyal medya hesabınızdan kendi görselinizi yükleyebilirsiniz. Bir kolaja en fazla 10 fotoğraf ekleyebilirsiniz. Kişisel bir metin veya bazı emojiler ekleyerek işlemi tamamlayabilirsiniz. Kontrol tamamen sizde!
Bize şu adresten e-posta gönderebilirsiniz: [email protected].
Bizimle iletişime geçinMüşterilerimizi dinleyin
83%
|
19051
|
||
9%
|
2150
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
467
|
||
3%
|
764
|
Andy
DoğrulanmışNice case good fit. Would have preferred a screen cover for protection when not using but overall happy with it.
Ashley
DoğrulanmışEsta perfecto y noo la kito para nadaaa
Rebeca
DoğrulanmışA capa veio muito linda e não demorou muito.
Mgenny
DoğrulanmışBir sorunuz mu var? Pazartesi'den Cumartesi'ye kadar bana ulaşabilirsiniz.
E-posta adresinizi aşağıya yazın ve bir indirim kodu alın
E-posta adresi doğru değil
Kodunuz:
It looks amazing